StronyBlogMAPA STRONYRynek Polskich Firm Badawczychwp-loginWspółpraca i KontaktWpisy5 Miejsc gdzie dodasz / znajdziesz ogłoszenia o pracę – Badania rynku5 pomysłów na własny biznes – sprawdź!Badania CATIBadania CATI jako narzędzie do monitorowania opinii publicznej: Znaczenie dla polityki i marketinguBadania CAWIBadania jakościowe, definicjaBadania na temat ostrzeżeń na paczkach papierosówBadania opinii publicznejBadania rynkuBadania rynku pierwotne i wtórne: czym są i jaka jest różnicaBadania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniemBadanie oglądalności telewizji w AustriiBlisko co czwarty badany polak zaczął rozważać prowadzenie własnej firmy pod wpływem pandemii – wyniki raportuCzym wyróżniają się nowoczesne dystrybutory do wody?Czynniki wpływające na jakość wyników badań CAWI. Analiza błędów i okoliczności zakłócającychESOMAR World ResearchFMCG (Fast Moving Consumer Goods) co to jest?Jak Agencje Badawcze Rynku Kształtują Świat HandluJak korzystać z publikowanych treści w internecie?Jak Polki łączą macierzyństwo z pracą?Koniec z fakturami papierowymiMystery Shopping, kim jest Tajemniczy klientNiemcy uwielbiają kawę z kapsułekOrganizacja konferencjiPandemia i kryzys w gospodarce wzmocniły rynek badań internetowych. Branżę czekają kolejne wzrostyPBC członkiem międzynarodowej federacji IFABC skupiającej biura audytuPodatki w Unii EuropejskiejPolacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii. Z aż 90 proc. wypowiedzi w Internecie przebijają radość i podekscytowanie – analiza SentiOnePonad ¼ firm jest zarządzana przez czterdziestolatków(-tki). Analiza według KRSRaport „Jak grillują Polacy?” na majówkęRaport branży handlu detalicznego w Wielkiej Brytanii 2016Raport: Firmy badawcze powinny bardziej stawiać na dodatkową weryfikację swoich respondentówRaport: Pracownik chętniej przyjdzie do biura, jeśli znajdzie tam dla siebie prywatną przestrzeńSegmentacja rynku – definicja i typySkąd czerpać dobre pomysły na biznes?Skopiowane z czatu: Dress code, czyli w co tu się ubrać…?Statystyka franczyzy dla Unii EuropejskiejStrategie oszczędzania pieniędzySzczepienia przeciwko COVID-19: perspektywa i oczekiwania – RosjaThe Research Club w WarszawieTurystyka poza utartym szlakiem – wyniki badania wśród małopolskiej branżyWyposażenie fokusowni – fokusownie od kuchni