Kategoria: Archiwum:Badania i Raporty

Blisko co czwarty badany polak zaczął rozważać prowadzenie własnej firmy pod wpływem pandemii – wyniki raportu

0 Komentarze do Blisko co czwarty badany polak zaczął rozważać prowadzenie własnej firmy pod wpływem pandemii – wyniki raportu
Blisko co czwarty badany polak zaczął rozważać prowadzenie własnej firmy pod wpływem pandemii – wyniki raportu
Z okazji trwającego właśnie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, Grupa Muszkieterów publikuje wyniki raportu „Przedsiębiorczość po polsku. Jak zmienia się nasze podejście do pracy na własny rachunek?”, sprawdzającego poziom przedsiębiorczości wśród Polaków w grupie wiekowej od 25 do 50 lat. Polacy objęci badaniem przedsiębiorczość kojarzą głównie z zaradnością, umiejętnością radzenia sobie w...

Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii. Z aż 90 proc. wypowiedzi w Internecie przebijają radość i podekscytowanie – analiza SentiOne

0 Komentarze do Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii. Z aż 90 proc. wypowiedzi w Internecie przebijają radość i podekscytowanie – analiza SentiOne
Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii. Z aż 90 proc. wypowiedzi w Internecie przebijają radość i podekscytowanie – analiza SentiOne
Polacy bardzo stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. Tylko w pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym tematem hasztagi osiągnęły takie zasięgi, jak słynne morsowanie przez cały styczeń, jak wynika z analizy Internetu przeprowadzonej przez polski SentiOne. Z aż 90 proc. wypowiedzi Internautów przebija radość. Tylko...

Turystyka poza utartym szlakiem – wyniki badania wśród małopolskiej branży

0 Komentarze do Turystyka poza utartym szlakiem – wyniki badania wśród małopolskiej branży
Turystyka poza utartym szlakiem – wyniki badania wśród małopolskiej branży
Turystyka poza utartym szlakiem to odwiedzanie atrakcyjnych, ale mniej popularnych i  do tej pory rzadziej uczęszczanych miejsc, a także sposób na alternatywne zwiedzanie dotychczas popularnych kierunków takich jak Kraków czy Zakopane. W ramach kampanii „Małopolska. Poznajmy się” wśród przedstawicieli branży turystycznej zostało przeprowadzone badanie ankietowe „Turystyka poza utartym szlakiem –...

Raport: Firmy badawcze powinny bardziej stawiać na dodatkową weryfikację swoich respondentów

0 Komentarze do Raport: Firmy badawcze powinny bardziej stawiać na dodatkową weryfikację swoich respondentów
Raport: Firmy badawcze powinny bardziej stawiać na dodatkową weryfikację swoich respondentów
Eksperci przekonują, że jednym z najpoważniejszych zagrożeń dla trafności wyników badań online są zawodowi respondenci. Panele kuszą ich do zbierania punktów za wypełnianie jak największej liczby ankiet. Jednak firmy badawcze walczą o wysoką jakość uzyskiwanych danych, stosując m.in. kwarantannę czasową i pytania kontrolne. Inwestują w nowoczesną technologię, by rozpoznawać osoby,...

Szczepienia przeciwko COVID-19: perspektywa i oczekiwania – Rosja

0 Komentarze do Szczepienia przeciwko COVID-19: perspektywa i oczekiwania – Rosja
Szczepienia przeciwko  COVID-19: perspektywa i oczekiwania – Rosja
Co drugi respondent chciałby zostać zaszczepiony przeciwko COVID-19, jeśli szczepionka byłaby dostępna. Co najważniejsze, szczepienia powinny być dobrowolne, twierdzą Rosjanie. MOSKWA, 19 maja 2020 r. Rosyjskie Centrum Badań Opinii Społecznej (VCIOM) przedstawia dane ankietowe opisujące rosyjskie postawy wobec szczepień przeciwko COVID-19. Wyniki ankiet wobec szczepień przeciwko COVID-19 Większość Rosjan (70%) uważa, że ​​szczepienie...

Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem

0 Komentarze do Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem
Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem
Badanie wykazało, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem: według najnowszych badań przeprowadzonych wśród 1500 Brytyjczyków, którzy przyjrzeli się, jak branding i opakowanie wpłynęły na konsumentów, ujawniono, że jedna szósta respondentów uważa, że ​​Coca-Cola jest najbardziej rozpoznawalnym opakowaniem i był równie łatwy do zidentyfikowania bez logo lub produktu w butelce....

Statystyka franczyzy dla Unii Europejskiej

0 Komentarze do Statystyka franczyzy dla Unii Europejskiej
Statystyka franczyzy dla Unii Europejskiej
Franczyza w Europie jest na dobrej drodze do dalszego pozytywnego wzrostu. 28 narodów składających się na Unię Europejską reprezentuje jednolity rynek ponad 500 milionów konsumentów. Choć większość działających w Europie franchisingu ma pochodzenie europejskie, wiele firm amerykańskich planuje w najbliższej przyszłości rozszerzyć i uruchomić jednostki franczyzowe w UE. Statystyki: Franczyza...

Raport branży handlu detalicznego w Wielkiej Brytanii 2016

0 Komentarze do Raport branży handlu detalicznego w Wielkiej Brytanii 2016
Raport branży handlu detalicznego w Wielkiej Brytanii 2016
Rok 2016 był udany i ekscytujący dla brytyjskiej branży detalicznej po gruntownym wyleczeniu z niskiego poziomu recesji w 2008 r. i utrzymujących się następstw w kolejnych latach, branża od tego czasu rosła w siłę, rozwijając się w bezprecedensowy poziom dochodów i różnorodności produktów. Większa gama produktów detalicznych jest dostępna dla...

Badania na temat ostrzeżeń na paczkach papierosów

0 Komentarze do Badania na temat ostrzeżeń na paczkach papierosów
Badania na temat ostrzeżeń na paczkach papierosów
Zdjęcia ze sczerniałymi płucami, zgniłe zęby i zwłoki  wskazują na zaburzenia palenia i tym samym powinny wywoływać niechęć sięgnięcia po papierosa. UE zapewnia firmom tytoniowym precyzyjne kombinacje tekstów i obrazów. Co dwanaście miesięcy zmieniają się motywy. Ale czy już rozpoznawalny jest trend, że przerażające obrazy działają? Odpowiedź nie jest łatwa,...

Badanie oglądalności telewizji w Austrii

0 Komentarze do Badanie oglądalności telewizji w Austrii
Badanie oglądalności telewizji w Austrii
W ramach TELETEST każdego dnia rejestruje się dokładnie ile i jakich widzów oraz jaką liczbę czasu oglądane są programy telewizyjne. Wyniki są dostępne każdego ranka. Dzięki temu telewizja może dokumentować swoje wartości wydajności szybciej i bardziej niezawodnie niż jakikolwiek inny nośnik w Austrii. Z jednej strony dane są podstawą programowania...