Category Archives: Badania i Raporty

Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem

Badanie wykazało, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem: według najnowszych badań przeprowadzonych wśród 1500 Brytyjczyków, którzy przyjrzeli się, jak branding i opakowanie wpłynęły na konsumentów, ujawniono, że jedna szósta respondentów uważa, że ​​Coca-Cola jest najbardziej rozpoznawalnym opakowaniem i był równie łatwy do zidentyfikowania bez logo lub produktu w butelce. 10 najbardziej rozpoznawalnych opakowań to: […]

Statystyka franczyzy dla Unii Europejskiej

Franczyza w Europie jest na dobrej drodze do dalszego pozytywnego wzrostu. 28 narodów składających się na Unię Europejską reprezentuje jednolity rynek ponad 500 milionów konsumentów. Choć większość działających w Europie franchisingu ma pochodzenie europejskie, wiele firm amerykańskich planuje w najbliższej przyszłości rozszerzyć i uruchomić jednostki franczyzowe w UE. Statystyki: Franczyza McDonalds zarobił więcej dochodów w […]

Raport branży handlu detalicznego w Wielkiej Brytanii 2016

Rok 2016 był udany i ekscytujący dla brytyjskiej branży detalicznej po gruntownym wyleczeniu z niskiego poziomu recesji w 2008 r. i utrzymujących się następstw w kolejnych latach, branża od tego czasu rosła w siłę, rozwijając się w bezprecedensowy poziom dochodów i różnorodności produktów. Większa gama produktów detalicznych jest dostępna dla brytyjskich konsumentów niż kiedykolwiek wcześniej. […]

Badania na temat ostrzeżeń na paczkach papierosów

Zdjęcia ze sczerniałymi płucami, zgniłe zęby i zwłoki  wskazują na zaburzenia palenia i tym samym powinny wywoływać niechęć sięgnięcia po papierosa. UE zapewnia firmom tytoniowym precyzyjne kombinacje tekstów i obrazów. Co dwanaście miesięcy zmieniają się motywy. Ale czy już rozpoznawalny jest trend, że przerażające obrazy działają? Odpowiedź nie jest łatwa, ponieważ wprowadzenie nakładek obrazów szokowych […]

Badanie oglądalności telewizji w Austrii

W ramach TELETEST każdego dnia rejestruje się dokładnie ile i jakich widzów oraz jaką liczbę czasu oglądane są programy telewizyjne. Wyniki są dostępne każdego ranka. Dzięki temu telewizja może dokumentować swoje wartości wydajności szybciej i bardziej niezawodnie niż jakikolwiek inny nośnik w Austrii. Z jednej strony dane są podstawą programowania i projektowania telewizji, z drugiej […]