Category Archives: Badania i Raporty

Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem

Badanie wykazało, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem: według najnowszych badań przeprowadzonych wśród 1500 Brytyjczyków, którzy przyjrzeli się, jak branding i opakowanie wpłynęły na konsumentów, ujawniono, że jedna szósta respondentów uważa, że ​​Coca-Cola jest najbardziej rozpoznawalnym opakowaniem i był równie łatwy do zidentyfikowania bez logo lub produktu w butelce. 10 najbardziej rozpoznawalnych opakowań to: 1. Butelka Coca-Coli 2. Trójkąt Toblerone 3. Słoik Marmite 4. […]

Statystyka franczyzy dla Unii Europejskiej

Franczyza w Europie jest na dobrej drodze do dalszego pozytywnego wzrostu. 28 narodów składających się na Unię Europejską reprezentuje jednolity rynek ponad 500 milionów konsumentów. Choć większość działających w Europie franchisingu ma pochodzenie europejskie, wiele firm amerykańskich planuje w najbliższej przyszłości rozszerzyć i uruchomić jednostki franczyzowe w UE. Statystyki: Franczyza McDonalds zarobił więcej dochodów w UE niż w zeszłym roku w USA i oczekuje, że trend ten będzie […]

Raport branży handlu detalicznego w Wielkiej Brytanii 2016

Rok 2016 był udany i ekscytujący dla brytyjskiej branży detalicznej po gruntownym wyleczeniu z niskiego poziomu recesji w 2008 r. i utrzymujących się następstw w kolejnych latach, branża od tego czasu rosła w siłę, rozwijając się w bezprecedensowy poziom dochodów i różnorodności produktów. Większa gama produktów detalicznych jest dostępna dla brytyjskich konsumentów niż kiedykolwiek wcześniej. Branża detaliczna nadal jest zdominowana przez supermarkety, coraz bardziej możliwe jest […]

Badania na temat ostrzeżeń na paczkach papierosów

Zdjęcia ze sczerniałymi płucami, zgniłe zęby i zwłoki  wskazują na zaburzenia palenia i tym samym powinny wywoływać niechęć sięgnięcia po papierosa. UE zapewnia firmom tytoniowym precyzyjne kombinacje tekstów i obrazów. Co dwanaście miesięcy zmieniają się motywy. Ale czy już rozpoznawalny jest trend, że przerażające obrazy działają? Odpowiedź nie jest łatwa, ponieważ wprowadzenie nakładek obrazów szokowych odbywa się stopniowo. Dlatego nie można nawet wykluczyć, że ostrzeżenia na opakowaniach nie wpłynęły […]

Niemcy uwielbiają kawę z kapsułek

Czy to efekt George’a Clooneya? Miliony Niemców przygotowują kawę z ekspresu na kapsułki. Sprzedaż wzrosła o prawie 30 procent. Kiedy George Clooney pije kawę , robi to po pierwsze w obecności pięknych kobiet. Po drugie, nie pije tylko kawy , ale “Volluto”, “Grand Cru” lub “Arpeggio” – przynajmniej w reklamie Nespresso. Robi to oczywiście tak przekonująco, że Niemcy nie mogą się mu oprzeć – kupują coraz więcej kawy w kapsułkach. W 2013 r. Sprzedaż […]

Badanie oglądalności telewizji w Austrii

W ramach TELETEST każdego dnia rejestruje się dokładnie ile i jakich widzów oraz jaką liczbę czasu oglądane są programy telewizyjne. Wyniki są dostępne każdego ranka. Dzięki temu telewizja może dokumentować swoje wartości wydajności szybciej i bardziej niezawodnie niż jakikolwiek inny nośnik w Austrii. Z jednej strony dane są podstawą programowania i projektowania telewizji, z drugiej strony mają decydujące znaczenie dla dystrybucji reklamy telewizyjnej […]