Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem

Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem

Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem

Badanie wykazało, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem: według najnowszych badań przeprowadzonych wśród 1500 Brytyjczyków, którzy przyjrzeli się, jak branding i opakowanie wpłynęły na konsumentów, ujawniono, że jedna szósta respondentów uważa, że ​​Coca-Cola jest najbardziej rozpoznawalnym opakowaniem i był równie łatwy do zidentyfikowania bez logo lub produktu w butelce.

10 najbardziej rozpoznawalnych opakowań to:

1. Butelka Coca-Coli
2. Trójkąt Toblerone
3. Słoik Marmite
4. Tubka Pringles
5. Wiadro KFC
6. Butelka ketchupu Heinz
7. Butelka z płynem Fairy
8. Pudełko iPhone’a Apple
9. Opakowanie chrupiące Walkers
10. Pudełko Amazon

Badanie zlecone przez organizatora wydarzeń, Easyfairs, wykazało, że marki FMCG znalazły się w pierwszej dziesiątce najbardziej rozpoznawalnych opakowań, a trójkątny kształt Toblerone uplasował się tuż za butelką Coca-Coli na drugim miejscu.

Stwierdzono również, że butelka Chanel nr 5, pudełko Tiffany i pudełko Jo Malone właśnie nie trafiły do ​​10 najbardziej rozpoznawalnych opakowań.

W ostatnich latach marka Coca-Cola znacząco zmieniła swoją strategię marketingową, uwzględniając również młodsze dane demograficzne. Wśród top4 tuba Pringles została wybrana jako drugie najbardziej rozpoznawalne opakowanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem