Jak napisać dobrą ofertę pracy?

Jak napisać dobrą ofertę pracy?

Nie chodzi mi o słodzenie o tym, jaki to nasz zespół jest fajny i masy u nas super atmosferę.
Nie mam na myśli też licytowaniu się o dodatkowe bonusy: służbowy telefon, netbook, auto, rozszerzony pakiet ubezpieczeń itp.

“Walkę” o pracownika pozostawiam Waszej kreatywności. Zresztą publikacji w tym temacie jest sporo

Ja poruszę temat czystko techniczny i udzielę Wam kilka praktycznych wskazówek. Czy zastanawialiście się dlaczego inne oferty są wyżej od waszej? Dlaczego konkurencja ma więcej wyświetleń i zgłoszonych aplikacji?
Rozwiązaniem jest dostosowanie, optymalizacja ogłoszenia do danego serwisu i odpowiedzenie na potrzeby ludzi szukających pracy.
Co wpisuje w Google lub wyszukiwarkę serwisu ogłoszeniowego osoba szukająca pracy w Warszawie? Niezależnie od szukanego stanowiska około 70% wpisuje “Praca Warszawa”. Dzieje się tak ponieważ temat pracy jest priorytetowy i większość chce sama przejrzeć ogłoszenia w danej lokalizacji, mamy tą świadomość że wyszukiwarka może nie wyświetlić tego co chcemy albo osoba która dodała ogłoszenie pomyliła kategorie, źle sformułowała tytuł, otagowała ofertę itd.
Jeśli wpiszemy w tytule ogłoszenia nasze hasło np: “Account Manager Nazwa Firmy – Praca Warszawa”
Przygotowaliśmy również listę 5 miejsc gdzie dodasz-znajdziesz ogłoszenia o prace wraz z pomocnymi kategoriami i listą najczęściej używanych zwrotów, Tagów.