Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny citadela zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/rpfb/domains/rpfb.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
eCommerce - Rynek Polskich Firm Badawczych

Kategoria: Archiwum:eCommerce

Prawie 3/4 polskich sprzedawców nie zapewnia jednolitego doświadczenia zakupowego omnichannel

0 Komentarze do Prawie 3/4 polskich sprzedawców nie zapewnia jednolitego doświadczenia zakupowego omnichannel
Prawie 3/4 polskich sprzedawców nie zapewnia jednolitego doświadczenia zakupowego omnichannel
Polscy przedsiębiorcy, choć akceptują coraz więcej metod płatności, w tym zbliżeniowe, mobilne czy BNPL, a także korzystają z mobilnych POS, wciąż borykają się z brakiem integracji kanałów sprzedaży – dowodzi badanie Adyen Retail Report 2024. Tymczasem zapotrzebowanie na omnichannel jest wysokie – chciałoby go doświadczać aż 63 proc. konsumentów. O...

Samsung Electronics Polska oraz PKO Bank Polski podpisały list intencyjny na rzecz innowacji i transformacji cyfrowej

0 Komentarze do Samsung Electronics Polska oraz PKO Bank Polski podpisały list intencyjny na rzecz innowacji i transformacji cyfrowej
Samsung Electronics Polska oraz PKO Bank Polski podpisały list intencyjny na rzecz innowacji i transformacji cyfrowej
Samsung Electronics Polska oraz PKO Bank Polski - podpisały list intencyjny na rzecz innowacji i transformacji cyfrowej Samsung Electronics Polska oraz PKO Bank Polski podpisały list intencyjny dotyczący współpracy, której celem jest wspólne opracowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze handlu elektronicznego, ekosystemów technologicznych oraz transformacji cyfrowej. Firmy skoncentrują się...

30 proc. polskich konsumentów nie zamierza korzystać z zabezpieczeń biometrycznych

0 Komentarze do 30 proc. polskich konsumentów nie zamierza korzystać z zabezpieczeń biometrycznych
30 proc. polskich konsumentów nie zamierza korzystać z zabezpieczeń biometrycznych
Pomimo rosnącej liczby cyberataków i oszustw 30 proc. konsumentów w Polsce nie zamierza korzystać z biometrycznych metod zabezpieczeń w formie odcisku palca oraz funkcji rozpoznawania twarzy – dowodzą wyniki Adyen Digital Report 2024. I choć taki sam odsetek badanych czuje się obecnie mniej bezpiecznie w sieci niż 10 lat temu,...