Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the citadela-directory domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/rpfb/domains/rpfb.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the simple-sitemap domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/rpfb/domains/rpfb.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the simple-sitemap domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/rpfb/domains/rpfb.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny citadela zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/rpfb/domains/rpfb.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Blog - Strona 3 z 4 - Rynek Polskich Firm Badawczych

Blog

Badania rynku pierwotne i wtórne: czym są i jaka jest różnica

0 Komentarze do Badania rynku pierwotne i wtórne: czym są i jaka jest różnica
Badania rynku pierwotne i wtórne: czym są i jaka jest różnica
Na najwyższym poziomie dane z badań rynkowych można podzielić na typy wtórne i pierwotne. Zarówno badania pierwotne, jak i wtórne mogą mieć charakter jakościowy lub ilościowy. Badania rynku pierwotne badania pierwotne to oryginalne badania przeprowadzone przez Ciebie (lub firmę, którą zatrudnisz) w celu zebrania danych specjalnie dla Twojego obecnego celu. Metody gromadzenia danych pierwotnych różnią się w zależności od...

Turystyka poza utartym szlakiem – wyniki badania wśród małopolskiej branży

0 Komentarze do Turystyka poza utartym szlakiem – wyniki badania wśród małopolskiej branży
Turystyka poza utartym szlakiem – wyniki badania wśród małopolskiej branży
Turystyka poza utartym szlakiem to odwiedzanie atrakcyjnych, ale mniej popularnych i  do tej pory rzadziej uczęszczanych miejsc, a także sposób na alternatywne zwiedzanie dotychczas popularnych kierunków takich jak Kraków czy Zakopane. W ramach kampanii „Małopolska. Poznajmy się” wśród przedstawicieli branży turystycznej zostało przeprowadzone badanie ankietowe „Turystyka poza utartym szlakiem –...

Raport: Firmy badawcze powinny bardziej stawiać na dodatkową weryfikację swoich respondentów

0 Komentarze do Raport: Firmy badawcze powinny bardziej stawiać na dodatkową weryfikację swoich respondentów
Raport: Firmy badawcze powinny bardziej stawiać na dodatkową weryfikację swoich respondentów
Eksperci przekonują, że jednym z najpoważniejszych zagrożeń dla trafności wyników badań online są zawodowi respondenci. Panele kuszą ich do zbierania punktów za wypełnianie jak największej liczby ankiet. Jednak firmy badawcze walczą o wysoką jakość uzyskiwanych danych, stosując m.in. kwarantannę czasową i pytania kontrolne. Inwestują w nowoczesną technologię, by rozpoznawać osoby,...

Badania opinii publicznej

1 Skomentuj Badania opinii publicznej
Badania opinii publicznej
Opinia publiczna może być zdefiniowana jako „złożony zbiór opinii wielu różnych osób i suma wszystkich ich poglądów”. Badania opinii publicznej są sposobem na zmierzenie opinii dużej populacji poprzez badanie losowej próby tej populacji za pomocą ankiet, szczegółowych wywiadów i dyskusji grup fokusowych. Badania opinii publicznej są wykorzystywane od lat 30. XX...

Szczepienia przeciwko COVID-19: perspektywa i oczekiwania – Rosja

0 Komentarze do Szczepienia przeciwko COVID-19: perspektywa i oczekiwania – Rosja
Szczepienia przeciwko  COVID-19: perspektywa i oczekiwania – Rosja
Co drugi respondent chciałby zostać zaszczepiony przeciwko COVID-19, jeśli szczepionka byłaby dostępna. Co najważniejsze, szczepienia powinny być dobrowolne, twierdzą Rosjanie. MOSKWA, 19 maja 2020 r. Rosyjskie Centrum Badań Opinii Społecznej (VCIOM) przedstawia dane ankietowe opisujące rosyjskie postawy wobec szczepień przeciwko COVID-19. Wyniki ankiet wobec szczepień przeciwko COVID-19 Większość Rosjan (70%) uważa, że ​​szczepienie...

Badania jakościowe, definicja

1 Skomentuj Badania jakościowe, definicja
Badania jakościowe, definicja
Jeśli chcesz dostać się do umysłów swoich klientów, musisz przeprowadzić badania jakościowe. Wywiady bezpośrednie i grupy fokusowe mogą zapewnić cenny wgląd w produkty, rynek oraz opinie i motywacje klientów Jakościowe metody badawcze Badania jakościowe polegają na ustaleniu nie tylko tego, co ludzie myślą, ale dlaczego tak myślą. Chodzi o to, aby ludzie...

Mystery Shopping, kim jest Tajemniczy klient

1 Skomentuj Mystery Shopping, kim jest Tajemniczy klient
Mystery Shopping, kim jest Tajemniczy klient
Kim jest tajemniczy klient Tajemniczy klient (ang. Mystery Shopper) to inaczej płatny konsument, który jest wynajmowany do robienia zakupów, korzystania z usług i zbierania danych według wytycznych zleceniodawcy. Pomyśl o tajemniczych klientach jak o „tajnych klientach” wysyłanych w celu obserwowania, interakcji i raportowania tego wszystkiego. To proces, w którym osoba...

Segmentacja rynku – definicja i typy

1 Skomentuj Segmentacja rynku – definicja i typy
Segmentacja rynku – definicja i typy
Segmentacja rynku jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi dla marketerów umożliwiającym dotarcie do właściwej grupy docelowej. Ułatwia im spersonalizowanie kampanii, skupienie się na tym, co jest konieczne i grupowanie podobnych klientów w celu dotarcia do określonej grupy odbiorców w opłacalny sposób. Segmentacja rynku jest wykorzystywana przez marketerów od późnych lat XX...

FMCG (Fast Moving Consumer Goods) co to jest?

0 Komentarze do FMCG (Fast Moving Consumer Goods) co to jest?
FMCG (Fast Moving Consumer Goods) co to jest?
Co to są szybko zbywalne towary konsumpcyjne (FMCG)? Szybko zbywalne towary konsumpcyjne to produkty, które sprzedają się szybko po stosunkowo niskich kosztach. Te towary są również nazywane towarami szybko rotującymi. FMCG mają krótki okres przydatności do spożycia ze względu na duże zapotrzebowanie konsumentów (np. Napoje bezalkoholowe i słodycze) lub ponieważ...

Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem

0 Komentarze do Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem
Badania wykazują, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem
Badanie wykazało, że butelka Coca-Coli jest najbardziej kultowym opakowaniem: według najnowszych badań przeprowadzonych wśród 1500 Brytyjczyków, którzy przyjrzeli się, jak branding i opakowanie wpłynęły na konsumentów, ujawniono, że jedna szósta respondentów uważa, że ​​Coca-Cola jest najbardziej rozpoznawalnym opakowaniem i był równie łatwy do zidentyfikowania bez logo lub produktu w butelce....

Badania CAWI

0 Komentarze do Badania CAWI
Badania CAWI
Badania CAWI w pełnym rozwinięciu to Computer Assisted Web Interview. CAWI to technika badań online, polegająca na zbieraniu informacji w ilościowych badaniach rynku (CATI) i opinii publicznej, w której respondent jest proszony o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej. Kwestionariusz CAWI pojawia się w przeglądarce jako strona internetowa, do której respondenci...

Jak korzystać z publikowanych treści w internecie?

0 Komentarze do Jak korzystać z publikowanych treści w internecie?
Jak korzystać z publikowanych treści w internecie?
Analizując niektóre aspekty życia, możemy rzec, że świat przeniósł się do internetu. W internecie już nie tylko oglądamy filmy czy słuchamy muzyki - tam również wydajemy i zarabiamy pieniądze, do internetu "chodzimy" żeby się zintegrować z ludźmi - nasze społeczeństwo coraz częściej wybiera komunikację w internecie, niż spotkanie w realnym...

Koniec z fakturami papierowymi

0 Komentarze do Koniec z fakturami papierowymi
Koniec z fakturami papierowymi
Czym jest JPK? JPK to Jednolity Plik Kontrolny, który podlega zasadom standaryzacji. Nie ma znaczenia to, z jakich programów księgowych korzystamy. Jest to spore ułatwienie zarówno dla podatników, jak i urzędników. Wszystkie przesłane pliki mają jedną strukturę, więc osoba je obsługująca nie musi znać specyfiki kilku, czy też kilkunastu programów....

Podatki w Unii Europejskiej

0 Komentarze do Podatki w Unii Europejskiej
Podatki w Unii Europejskiej
UE nie jest bezpośrednio zaangażowana w gromadzenie ani ustalanie stawek podatkowych . O wysokość podatków, które płacimy, decyduje rząd kraju rezydenta podatkowego, a nie UE. Rolą UE jest nadzór nad krajowymi przepisami podatkowymi , aby zapewnić ich zgodność z celami UE w różnych obszarach polityki. Obejmują one w szczególności: Pobudzenie...

Statystyka franczyzy dla Unii Europejskiej

1 Skomentuj Statystyka franczyzy dla Unii Europejskiej
Statystyka franczyzy dla Unii Europejskiej
Franczyza w Europie jest na dobrej drodze do dalszego pozytywnego wzrostu. 28 narodów składających się na Unię Europejską reprezentuje jednolity rynek ponad 500 milionów konsumentów. Choć większość działających w Europie franchisingu ma pochodzenie europejskie, wiele firm amerykańskich planuje w najbliższej przyszłości rozszerzyć i uruchomić jednostki franczyzowe w UE. Statystyki: Franczyza...